ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Η αλλαγή στην ημερομηνία ταξιδιού είναι εφικτή με την προϋπόθεση να υπάρχει διαθεσιμότητα εισιτήριων στο νέο δρομολόγιο και το ταξίδι στη νέα ημερομηνία να γίνεται με την ίδια ακτοπλοϊκή εταιρεία.
Εάν η αλλαγή άφορα εισιτήρια που έχετε ήδη παραλάβει, αυτά θα πρέπει πρώτα να αποσταλλούν στα γραφεία της Zaplous προκειμένου να γίνουν οι αλλαγές που επιθυμείτε.
Αλλαγή διαδρομής δεν είναι δυνατή σε όλες της ακτοπλοϊκές εταιρείες, όποτε όμως αυτό επιτρέπεται, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αξία των νέων εισιτηρίων να είναι ίδια ή μεγαλύτερη από εκείνη των αρχικών.
Για κάθε διαδικασία αλλαγής εισιτηρίων υπάρχει χρέωση 4 Ευρώ/Εισιτήριο από την Zaplous. Αλλαγή των εισιτηρίων σας μπορεί να γίνει και απευθείας στα κεντρικά γραφεία της ακτοπλοϊκής σας εταιρείας.
Σε κάθε περίπτωση το αίτημα σας θα πρέπει να σταλεί στο customerservice@zaplous.gr ,όπου θα χρειαστούμε 24-48 ώρες να το επεξεργαστούμε.

To Zaplous διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τους παραπάνω όρους χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.


ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Εάν η ακύρωση αφορά εισιτήρια που έχετε ήδη παραλάβει, αυτά θα πρέπει πρώτα να αποσταλούν στα γραφεία της Zaplous. Τα εισιτήρια δεν επανεκδίδονται και σε περίπτωση απώλειας δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Για κάθε ακύρωση κράτησης ή εισιτήριου, το ποσό που θα σάς επιστραφεί (refund) εξαρτάται από την ακυρωτική πολιτική κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Η Zaplous θα σάς ενημερώσει για το ακριβές ποσό επιστροφής. Ακύρωση μετά την αναχώρηση του πλοίου δεν είναι δυνατή.
Σε περίπτωση ακύρωσης το ποσό θα επιστραφεί στην πιστωτική κάρτα με την οποία πληρώσατε, στο PayPal™ ή στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μάς υποδείξετε.
Για τη διαδικασία ακύρωσης εισιτηρίων, υπάρχει χρέωση 4 Ευρώ/Εισιτήριο που αφαιρούνται από το ποσό επιστροφής. Ακύρωση μπορεί να γίνει και απευθείας στα κεντρικά γραφεία της ακτοπλοϊκής σας εταιρείας.
Εάν η ακύρωση αφορά εισιτήρια για δρομολόγιο που δεν πραγματοποιήθηκε λόγω απαγορευτικού απόπλου, απεργίας, βλάβης πλοίου κ.λ.π., τότε σας επιστρέφεται το συνολικό αντίτιμο των εισιτηρίων, χωρίς καμία χρέωση, αρκεί αυτά να αποσταλούν πρώτα στα γραφεία της Zaplous.
Σε κάθε περίπτωση το αίτημα σας θα πρέπει να σταλεί στο customerservice@zaplous.gr ,όπου θα χρειαστούμε 24-48 ώρες να το επεξεργαστούμε.

To Zaplous διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τους παραπάνω όρους χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.