ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

    Συχνές Ερωτήσεις

    Η διαδικασία της κράτησης

    • Πώς μπορώ να αγοράσω τα ακτοπλοϊκά μου εισιτήρια από το Zaplous by Zas Travel;
    Αναζήτηση δρομολογίου
    Μπορείτε να επιλέξετε μόνο μία διαδρομή (μετάβαση ή μετ' επιστροφής) ή πολλαπλές διαδρομές (κράτηση εισιτήριων σε έως και τρία διαφορετικά δρομολόγια). Επιλέγετε το λιμάνι αναχώρησης και άφιξης καθώς και τις ημερομηνίες πού σας ενδιαφέρουν. Τέλος εισάγετε τον αριθμό επιβατών και των οχημάτων και πατάτε "Αναζήτηση".

    Αποτελέσματα αναζήτησης, επιλογή δρομολογίου
    Στα δρομολόγια που εμφανίζονται εδώ, μπορείτε να βρείτε τις ώρες αναχώρησης και άφιξης καθώς και τον χαμηλότερο διαθέσιμο ναύλο εκείνη τη στιγμή. Επίσης υπάρχει επιλογή να δείτε την διαθεσιμότητα για +/- 3 ημέρες από την αρχική ημερομηνία που επιλέξατε. Αφού βρείτε το επιθυμητό δρομολόγιο προχωρείτε στην "Επιλογή θέσης".

    Στοιχεία επιβατών, επιλογή θέσης και τιμολόγηση
    Εδώ καταχωρείτε τα στοιχεία κάθε επιβάτη ξεχωριστά: φύλο, επίθετο, όνομα, ηλικία επιβάτη (ενήλικας, παιδί ή βρέφος), τη θέση που προτιμάτε καθώς και την έκπτωση που τυχόν δικαιούστε (π.χ. φοιτητές, πολύτεκνοι). Στα οχήματα επιλέγετε τον τύπο του οχήματος και καταχωρείτε τον αριθμό κυκλοφορίας. Έπειτα προχωρείτε στον "υπολογισμό της τιμής και πληρωμή".

    Κόστος, πληρωμή και παραλαβή των εισιτήριων σας
    Εδώ εμφανίζεται η ανάλυση του κόστους των εισιτηρίων σας, ο τρόπος παραλαβής τους (αποστολή με courier ή από το δίκτυο κεντρικών πρακτόρων της ακτοπλοϊκής με την οποία ταξιδεύετε) καθώς και ο τρόπος πληρωμής που προτιμάτε (χρεωστική, πιστωτική, προπληρωμένη κάρτα ή PayPal™). Φροντίστε όλα τα υποχρεωτικά πεδία που επισημαίνονται με (*) αστερίσκο να είναι συμπληρωμένα και βεβαιωθείτε για την ορθότητα των στοιχείων που έχετε καταχωρήσει. Κάνετε αποδοχή των όρων χρήσης και προχωρείτε στην "ολοκλήρωση της κράτησης".

    Ολοκλήρωση και επιβεβαίωση της κράτησης
    Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησης, εμφανίζεται μια σελίδα με όλες τις λεπτομέρειες του δρομολογίου, τον αριθμό κράτησης, το συνολικό ποσό που έχει χρεωθεί στην κάρτα ή το λογαριασμό PayPal™, καθώς και ο τρόπος παραλαβής των εισιτηρίων που έχετε επιλέξει. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα σας σταλεί αντίγραφο της κράτησης με όλες τις λεπτομέρειες με μήνυμα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση καθώς και γραπτό μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο.

    Χρονικοί περιορισμοί στην κράτηση
    Το ελάχιστο χρονικό όριο πριν από την αναχώρηση που μπορείτε να αγοράσετε εισιτήρια online είναι 48 ώρες. Κρατήσεις εισιτηρίων για ταξίδι σε διάστημα μικρότερο των 48 ωρών, γίνονται μόνον από κάποιο συνεργάτη. Για τέτοιες περιπτώσεις μπορείτε να απευθυνθείτε στο 22850 29357 ή στο customerservice@zaplous.gr.



    • Δεν έχω λάβει επιβεβαίωση στο e-mail μου ενώ η κράτηση ήταν επιτυχής, τι θα πρέπει να κάνω;
    Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαπιστώσετε ότι προέκυψε μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν στο 22850 29357 ή στο customerservice@zaplous.gr.
    Για την ακρίβεια των στοιχείων που καταχωρείτε κατά τη διαδικασία της κράτησης, την αποκλειστική ευθύνη έχετε εσείς. Για κάθε μεταβολή ή τροποποίηση μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, ενδέχεται να ισχύουν πρόσθετες χρεώσεις.

    • Η κάρτα μου χρεώνεται ακόμα και σε περίπτωση που η κράτηση δεν ολοκληρώθηκε με επιτυχία;
    Η κάρτα σας χρεώνεται μόνον εάν κι εφόσον η κράτηση σας χαρακτηριστεί επιτυχής.
    Σε κάθε περιίπτωση σφάλματος κατά την κράτηση, η κάρτα σας δεν χρεώνεται. Αυτό μπορείτε να το επιβεβαιώσετε είτε με χρήση e-banking είτε σε επικοινωνία με την τράπεζα σας.

    • Μπορώ να κάνω κράτηση για τρίτο άτομο χρησιμοποιώντας την πιστωτική μου κάρτα;
    Σε περίπτωση που η πιστωτική κάρτα πού θέλετε να χρησιμοποιήσετε δεν ανήκει σε κάποιον από τους επιβάτες της κράτησης, θα πρέπει να μάς αποσταλεί αντίγραφο της ταυτότητας ή του διαβατηρίου με την υπογραφή του κατόχου της κάρτας στο customerservice@zaplous.gr ή στο fax 22850 22236.

    • Απαιτείται κάποια άλλη επιβεβαίωση από την πλευρά μου μέχρι την ώρα της αναχώρησης;
    Σε περίπτωση προγραμματισμένης από την ακτοπλοϊκή εταιρεία αλλαγής δρομολογίου, η Zaplous θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας ενημερώσει με μήνυμα e-mail ή γραπτό μήνυμα (SMS) στα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε καταχωρίσει.
    Ωστόσο στις περιπτώσεις απεργίας, απαγορευτικού απόπλου, καθυστερήσεων λόγω κακών καιρικών συνθηκών κ.ά. θα ήταν σκόπιμο να επικοινωνήσετε απευθείας με τα κατά τόπους Λιμεναρχεία για να ενημερωθείτε.

    Κατηγορίες θέσεων και εκπτώσεις

    • Ποια θέση να διαλέξω; Επεξήγηση και περιγραφή των διαφορετικών κατηγοριών θέσης.
    Οικονομική θέση / Κατάστρωμα
    Με εισιτήριο οικονομικής θέσης ταξιδέυετε σε συγκεκριμένους χώρους στο εσωτερικό του πλοίου και σε όλους τους ανοιχτούς εξωτερικούς χώρους του πλοίου (καταστρώματα). Συνήθως διαθέτουν καθίσματα με τραπεζάκι, πολυθρόνες και καναπέδες. Αυτά είναι τα οικονομικότερα εισιτήρια αλλά κατά τις περιόδους αιχμής δεν εξασφαλίζουν τόσο άνετο ταξίδι αφού αυτοί είναι οι πρώτοι χώροι στο πλοίο που γεμίζουν.

    Αριθμημένες θέσεις / Αεροπορικά Καθίσματα
    Ταξιδεύετε σε συγκεκριμένους χώρους που βρίσκονται αποκλειστικά στο εσωτερικό του πλοίου και διαθέτουν άνετα καθίσματα αεροπορικού τύπου. Τα εισιτήρια είναι λίγο ακριβότερα από της οικονομικής θέσης αλλά είναι μια καλή επιλογή σε περιόδους αιχμής αφού ανεξαρτήτως πληρότητας θα έχετε εξασφαλισμένη τη συγκεκριμένη αριθμημένη θέση σας.

    Διακεκριμένη / Πρώτη θέση
    Συνήθως είναι ένα σαλόνι στο πλώριο μέρος του πλοίου ή στο ψηλότερο κατάστρωμα και διαθέτει snack bar καθώς και ξεχωριστές τουαλέτες, Σε ορισμένα πλοία, οι επιβάτες μπορεί να σερβίρονται στο τραπέζι τους από το εστιατόριο του πλοίου. Δέχεται μόνο περιορισμένο αριθμό επιβατών και έτσι είναι άνετο ακόμα και στις περιόδους αιχμής, καθώς προορίζεται αποκλειστικά για τους κατόχους τέτοιων εισιτηρίων. Είναι η ιδανική επιλογή για όσους προτιμούν ένα άνετο ταξίδι.

    Καμπίνες / Κρεβάτι σε καμπίνα
    Στις καμπίνες μπορούν να ταξιδέψουν με ανέσεις ενός ξενοδοχείου, από ένα (1) έως και τέσσερα (4) άτομα.
    Υπάρχουν εξωτερικές (με παράθυρο) και εσωτερικές καμπίνες (χωρίς παράθυρο), όλες διαθέτουν κλιματισμό, τηλεόραση και WC με ντους. Συνήθως οι καμπίνες είναι δίκλινες ή τετράκλινες.
    Ορισμένα πλοία διαθέτουν καμπίνες που δέχονται κατοικίδια (pet cabin) και έχουν το διακριτικό "pet" στην επιλογή θέσης. Μπορείτε να κάνετε κράτηση ολόκληρης της καμπίνας (για χρήση μονόκλινης, δίκλινης, τρίκλινης ή τετράκλινης) ή να μοιραστείτε την καμπίνα με άλλους επιβάτες του ιδίου φύλου (ένα κρεβάτι σε ανδρική ή γυναικεία καμπίνα) που είναι και η πιο οικονομική επιλογή.

    Bussiness / Club - VIP / Platinum
    Οι θέσεις αυτές απαντούνται συνήθως στα ταχύπλοα πλοία όπου οι επιβάτες δεν μπορούν να βγουν έξω.
    Η κατηγορία Bussiness / Club είναι η αμέσως επομένη θέση από την οικονομική, με πιο άνετα καθίσματα
    αεροπορικού τύπου και συνήθως βρίσκεται σε ψηλότερο κατάστρωμα. Η VIP / Platinum είναι η πολυτελής κατηγορία με μεγαλύτερα πιο άνετα καθίσματα στο καλύτερο σημείο του πλοίου και εξασφαλίζει άνετο ταξίδι .

    • Πώς ορίζεται η ηλικιακή κατηγορία (ενήλικες, παιδιά, βρέφη) για τους επιβάτες;
    Κατά την διάρκεια της κράτησης, θα πρέπει να επιλέξετε κατηγορία ηλικίας για κάθε επιβάτη που θα ταξιδέψει.
    Κάθε επιβάτης από 11 ετών και πάνω θεωρείται ενηλίκας, παιδικό εισιτήριο (μειωμένο) εκδίδεται για επιβάτες από 6 έως και 10 ετών ενώ βρεφικό εισιτήριο (μηδενικό) εκδίδεται για ηλικίες 0-5 ετών.
    Προσοχή: Σε ορισμένες εταιρείες ταχύπλοων όπως ενδεικτικά οι Seajets, Aegean Speedlines κ.ά. οι εκπτώσεις για τα παιδιά καθορίζονται ως έξης: από 0 έως 2 ετών δεν εκδίδεται εισιτήριο και από 3 έως 12 ετών εκδίδεται μειωμένο παιδικό εισιτήριο. Για όποια διευκρίνηση χρειαστείτε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας
    στο 22850 29357 ή στο customerservice@zaplous.gr.

    • Σε ποιες περιπτώσεις δικαιούμαι μειωμένη τιμή (έκπτωση) στο εισιτήριό μου;
    Όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες παρέχουν εκπτώσεις σε ειδικές κατηγορίες επιβατών (φοιτητές, πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ κ.λ.π.). Αυτές είναι διαθέσιμες για επιλογή κατά την διάρκεια καταχώρισης των στοιχείων της κράτησης.
    Φροντίστε να έχετε μαζί σας στο ταξίδι τα απαραίτητα δικαιολογητικά (π.χ. φοιτητικό πάσο, κάρτα πολυτεκνίας) καθώς σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να μην σας επιτραπεί η επιβίβαση ή να σας ζητηθεί να πληρώσετε την διαφορά τιμής στο λογιστήριο του πλοίου.
    Για οποιαδήποτε διευκρίνηση επικοινωνήστε μαζί μας στο 22850 29357 ή στο customerservice@zaplous.gr.

    • Αν αγοράσω μαζί και το εισιτήριο της επιστροφής δικαιούμαι κάποια έκπτωση;
    Στα ακτολοϊκά εισιτήρια δεν υπάρχει κάποια έκπτωση όταν τα αγοράζετε με επιστροφή, όπως στα ταξίδια με αεροπλάνο, τρένο ή λεωφορείο. Ωστόσο οι περισσότερες εταιρείες κάνουν προσφορές early booking σε όσους προγραμματίσουν το ταξίδι τους αρκετά νωρίς.

    • Πώς μπορώ να κάνω μια ομαδική κράτηση για πολλά άτομα; (π.χ. γκρουπ)
    Κάθε περίπτωση ομαδικής κράτησης είναι διαφορετική και η διαχείρισή της γίνεται αποκλειστικά και μόνο σε συνεννόηση με τα κεντρικά γραφεία της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας αφού η σχετική έκπτωση δεν εμπίπτει στη δικαιοδοσία των πρακτορείων.
    Μπορούμε να σας εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή πρόσφορα, αρκεί να μας στείλτε το αίτημά σας στο customerservice@zaplous.gr αναφέροντας πλήθος των ατόμων που θα ταξιδέψουν και τις ημερομηνίες.


    Έκδοση και παραλαβή των εισιτήριων

    • Από που και πότε μπορώ να παραλάβω τα εισιτήριά μου;
    Από την στιγμή που ολοκληρώνετε την κράτηση επιτυχώς, τα εισιτήρια είναι διαθέσιμα προς έκδοση
    από το εκδοτήριο / κιόσκι της ακτοπλοϊκής εταιρείας που βρίσκεται συνήθως μέσα στο λιμάνι,
    ή από το κεντρικό λιμενικό γραφείο της ακτοπλοϊκής εταιρείας με την οποία ταξιδεύετε.
    Υπάρχει επίσης η επιλογή να σας αποσταλούν τα εισιτήρια στη διεύθυνση που επιθυμείτε με courier,
    με επιπλέον χρέωση. Θα τα παραλάβετε σε 1-2 εργάσιμες ημέρες αν βρίσκεστε στην Ελλάδα
    και σε 3-4 εργάσιμες ημέρες στο εξωτερικό.

    • Που βρίσκονται τα γραφεία σας; Μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου κατευθείαν από εκεί;
    Τα κεντρικά γραφεία της Zaplous βρίσκονται στη Νάξο, στην παραλία της Χώρας (Ακτή Πρωτοπαπαδάκη) ακριβώς απέναντι από το κεντρικό λιμάνι. Από τα γραφεία μας μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας
    χωρίς καμιά επιπλέον χρέωση.

    Η διαδικασία της επιβίβασης

    • Τι χρειάζεται να κάνω κατά την επιβίβαση;
    Θα πρέπει να βρίσκεστε στο λιμάνι τουλάχιστον μία (1) ώρα πριν την ώρα αναχώρησης που αναγράφεται στο εισιτήριο. Ο έλεγχος κατά τη διάρκεια της επιβίβασης δεν είναι ιδιαίτερα αυστηρός. Ωστόσο για να μην βρεθείτε σε δύσκολη θέση, συνιστούμε να έχετε μαζί σας όλα τα απαραίτητα έγγραφα για την περίπτωση που σας ζητηθούν: ταυτότητα ή διαβατήριο και αν έχετε όχημα, δίπλωμα και αδεία κυκλοφορίας.

    • Μόλις είδα ότι τα στοιχεία που αναγράφονται στο εισιτήριο δεν είναι σωστά. Τι να κάνω;
    Επειδή οι έλεγχοι συνήθως δεν είναι τόσο αυστηροί, αυτό δεν πρόκειται να σας δημιουργήσει πρόβλημα κατά την επιβίβαση. Τα στοιχεία που αναγράφονται στα εισιτήρια (όνομα, επίθετο και αριθμός κυκλοφορίας) δεν μπορούν να τροποποιηθούν μετά την ολοκλήρωση της κράτησης.

    • Κατά την επιβίβαση είναι αρκετό να έχω τον αριθμό κράτησης ή τον αριθμό εισιτηρίου;
    Μόνο με τον αριθμό κράτησης ή εισιτήριου δεν θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο. Φροντίστε λοιπόν να έχετε πάει εγκαίρως στα εκδοτήρια ή στο κεντρικό λιμενικό γραφείο της ακτοπλοϊκής εταιρείας με την όποια ταξιδεύετε, ώστε με τον αριθμό κράτησης που σας δόθηκε από την Zaplous να εκτυπωθούν τα εισιτήρια. Ηλεκτρονικά ακτοπλοϊκά εισιτήρια δεν υπάρχουν προς το παρόν για καμία εταιρεία στην Ελλάδα.

    • Γίνεται έκδοση εισιτήριων πάνω στο πλοίο; Μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου στο πλοίο;
    Έκδοση εισιτηρίων πάνω στο πλοίο δεν γίνεται, έτσι δεν είναι δυνατή η εκτύπωση των εισιτηρίων σας στο πλοίο αλλά ούτε η αγορά νέων. Χωρίς έντυπο εισιτήριο δεν θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο.

    Πληροφορίες για τους πιθανούς σας προορισμούς και τα ελληνικά νησιά μπορείτε να βρείτε εδώ.

    Αλλαγή ή ακύρωση της κράτησης

    • Θέλω να αλλάξω ημερομηνία στο εισιτήριό μου, τι θα πρέπει να κάνω;
    Η αλλαγή στην ημερομηνία ταξιδιού είναι εφικτή με την προϋπόθεση να υπάρχει διαθεσιμότητα εισιτήριων στο νέο δρομολόγιο και το ταξίδι στη νέα ημερομηνία να γίνεται με την ίδια ακτοπλοϊκή εταιρεία.
    Εάν η αλλαγή άφορα εισιτήρια που έχετε ήδη παραλάβει, αυτά θα πρέπει πρώτα να αποσταλλούν στα γραφεία της Zaplous προκειμένου να γίνουν οι αλλαγές που επιθυμείτε.
    Αλλαγή διαδρομής δεν είναι δυνατή σε όλες της ακτοπλοϊκές εταιρείες, όποτε όμως αυτό επιτρέπεται, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η αξία των νέων εισιτηρίων να είναι ίδια ή μεγαλύτερη από εκείνη των αρχικών.
    Για κάθε διαδικασία αλλαγής εισιτηρίων υπάρχει χρέωση 20 Ευρώ από την Zaplous. Αλλαγή των εισιτηρίων σας μπορεί να γίνει και απευθείας στα κεντρικά γραφεία της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής εταιρείας.

    • Πώς μπορώ να κάνω ακύρωση μιας κράτησης ή ενός εισιτήριου;
    Εάν η ακύρωση αφορά εισιτήρια που έχετε ήδη παραλάβει, αυτά θα πρέπει πρώτα να αποσταλούν στα γραφεία της Zaplous. Τα εισιτήρια δεν επανεκδίδονται και σε περίπτωση απώλειας δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
    Για κάθε ακύρωση κράτησης ή εισιτήριου, το ποσό που θα σάς επιστραφεί (refund) εξαρτάται από την ακυρωτική πολιτική κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Η Zaplous θα σάς ενημερώσει για το ακριβές ποσό επιστροφής. Ακύρωση μετά την αναχώρηση του πλοίου δεν είναι δυνατή.
    Σε περίπτωση ακύρωσης το ποσό θα επιστραφεί στην πιστωτική κάρτα με την οποία πληρώσατε, στο PayPal™ ή στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μάς υποδείξετε.
    Για τη διαδικασία ακύρωσης εισιτηρίων, υπάρχει χρέωση 20 Ευρώ που αφαιρούνται από το ποσό επιστροφής. Ακύρωση μπορεί να γίνει και απευθείας στα κεντρικά γραφεία της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής εταιρείας.
    Εάν η ακύρωση αφορά εισιτήρια για δρομολόγιο που δεν πραγματοποιήθηκε λόγω απαγορευτικού απόπλου, απεργίας, βλάβης πλοίου κ.λ.π., τότε σας επιστρέφεται το συνολικό αντίτιμο των εισιτηρίων, χωρίς καμία χρέωση, αρκεί αυτά να αποσταλούν πρώτα στα γραφεία της Zaplous.

    Γιατί να προτιμήσω τη Zaplous;

    • Η πείρα μας
    Τα 35 και πλέον χρόνια πείρας στον ταξιδιωτικό και τον ακτοπλοϊκό τομέα καθώς και το έμπειρο προσωπικό, μας κατατάσουν στα πιο αξιόπιστα ταξιδιωτικά γραφεία στην Ελλάδα.

    • Οι καλύτερες τιμές της αγοράς
    Οι τιμές ελέγχονται συνεχώς προκειμένου να σας παρέχουμε πάντοτε την καλύτερη προσφορά.

    • Υποστήριξη σε καθημερινή βάση
    Το ωράριο λειτουργίας της Zaplous είναι καθημερινά από τις 09.00 έως τις 21.00. Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας για να σάς υποστηρίξουμε σε όποια δυσκολία αντιμετωπίσετε πριν ή κατά το ταξίδι σας.